FR :
Le 24 mai 2022 j'ai créé un ticket de support pour me plaindre d'avoir perdu pas mal de choses de mon compte (agents, cartes, titres, etc..) après avoir fait un changement de serveur (de France à NA), et après beaucoup de mails échangés (25) entre moi et différents membres du "support", ils ferment le ticket car apparemment je n'accepte pas ce qu'ils disent au sujet que je serais sur un autre compte (en effet je ne l'accepte pas, puisqu'ils ne me croient pas, ils disent que mon compte n'as pas eu d'activité durant la bêta fermée alors que j'avais la carte, avec screenshot à l'appui, avec le # et le nom du compte, comme quoi c'est bien le même compte). Donc je fais une conversation ici pour savoir si une autre personne a eu ce problème ou si je suis simplement tombé sur une bande d'incompétents.
EN :
May 24th 2022 i created a support ticket for valorant to complain about losing a bunch of stuff from my account (titles, cards, agents, etc..) after changing region servers (from France to NA), and after many mails (25) between me and different members of their "support" team, they decide to close the ticket because apparently i refuse to accept what they're saying about me actually being on a different account (which i do refuse what they're saying, because they don't believe that it is actually the same account, with same name and #) so i'm making a discussion here to ask if anyone else has had similar issues or if i just got handed to a bunch of incompetents people.
Pictures to prove what i'm saying :
The account i'm currently using, showing i do not have the card anymore, and i am indeed the owner of alexderange#8014 : https://gyazo.com/a349ce04ba65743079042f033247e365
GIF of my friend, adding me to play before i did the server switch, proving it is indeed the same name and # (alexderange#8014) and showing that i DO have the beta card : https://gyazo.com/fcf276c9dbccc7eda0bb6a2a908e8951